gävle med bästa

idag åkte jag med snyggot till gävle för shopping. Som vanligt stannade vi först på donken och laddade upp med mat sen drog vi iväg! vi snurrade runt i några timmar där och kom hem med mycket snyggt ,hittade ett par jeans och ett sött litet linne . Plus att jag gjorde stor köp av malins skor ( som hon hade på sig ) för endast 75kr ,det är ett bra köp det för ursköna skor är det iaf. Men hon hittade faktist ett par nya så hon slapp gå hem utan skor .Vi har skrattat och flummat och imorn göra vi repris :) hemma tog jag mat och la mig framför datan och kollade på andra avenyn ,sen kom pappa och janne hem och fixade internet så nu ska det fungera utan avbrott .Hjälpte pappa med sin mobil också ,la in alla hans gamla nummer och ställde om lite ,undra om han märker att det är hans telefon som ringer sen :p jag har blivit så jäkla lat ,nu är klockan 21.43 och jag äter jordgubbar fast jag borde göra alla övningar men hur kul är det ? ne ska äta upp och gå in och se om det är nått bra på tv som jag kan träna till .Jag måste ju bli bra nångång så träna är allt som går . imorn blir det först stan med malin sen träffa älsk .Skriver på söndag igen kanske

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0