helgen

ännu en helg slut ,bra eller dåligt? Åkte in och träffade malin på stan i fredas ,gick runt lite men hittade ingenting .Gick upp till lägenheten och somnade typ på engång .Vaknade gjorde middag sen kom alex,micke och anton hem dit och spelade wii med filip .Jag somnade nästan i en fotölj ,halv 2 kom filip in och gjorde sällskap iaf . Lördagen var lugn ,duschade lite och pysslade .Gick till gränby för att leka med maltson ,ungen är på det bästa humöret nånsin :D  sammanfatta lite snabbt så låg vi på sängen men malte som rullade runt ,malte rev mig i näsan så blodet spruta typ ,åt mat ,kollade på gamla deckare ,somnade till ringu . Imorse drog jag,malin och cash warren och tränade .För alla som inte fattar vem cash warren är så kan jag berätta att han har gjort jessica alba gravid ,alltså kristoffer sandberg. Jag och malin var faktist riktigt duktiga idag förutom att jag mördade mina hälsar ,jag kan fortfarande knappt gå på dom . Efter träningen åkte jag till gränby igen för att leka lite till och äta blåbärspaj . Sen åkte jag hem och sedan dess har jag legat här framför tvn med datan i knät och gjort typ ingenting . 
nu ska jag kolla på andra avenyn lite innan jag somnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0