lever du för stunden kan du skadas med tiden

sunshine ! skön skoldag med neis och kamerand ,tyvärr så framkallade vi totalt fel och ingen bilder kom fram. Bästa kom med tåget och sen följde hon med mig hem. Vi solade ,åt glass och snackade såå mycker skit . Runt 5 snodde hon med min hund hem och jag fick äta middag ,sen gick jag också hem till henne .Vi tog cykeln till hennes mormor och sen tog vi med oss limpan ut på promenad .Tillbaka hos momor fick vi fika :) Cyklade hem och skrek oss hesa och nu sitter jag här .Klockan är halv 10 och jag har prov imorn ,kanske ska läsa på lite .
Imorn har älsk lovat mig mys för han smörar för att göra upp för tungpiercingen , vi ska gå på stan och han ska köpa underkläder till mig .Som om jag klagar nej . Känner på mig att helgen kommer bli bra och valborg måste bli bra annars så . nej nu ska jag smörja in mig med kylbalsam igen och lägga mig i sängen.

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0