man behöver inte veta vart man ska

man behöver bara veta att man ska komma dit

jag är kär . pånytt igen i filip :)  Bästa helgen på länge ,den behövdes .
men imorn börjar vi om på nytt med maten ,träningen hela synen på allt .Jag har för lite tid för att få ihop allt och jag vet inte om jag kommer klara det .Hade jag inte haft en sån bra helg hade jag nog inte orkat ta tag i allt .
det finns egentligen inte så mycket mer att skriva eller jag hinner inte skriva mer för jag måste äta nått och ta en iprem .Något bra på tv? jag tänker ta en ledig kväll till innan jag kollar i läxböckerna . nej inget bra fanns på tv så det blir några avsnitt av andra avenyn ,har ju kommit efter lite nu i helgen .

                                                     image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0