everybody's screaming

usch jävligt seg morgon . nu ligger jag i sängen ,lyssnar på gamla simple plan låtar och försöker vakna till.
Igår kväll gick jag över till malin ,stylade lite och snackade innan vi gick vidare till linn där jag träffade massa gamla klasskompisar .Efter ett tag gick malin hem och jag gick vidare till björklins på kräftskiva  .Kollade på turkiet bilderna också för första gången :P fyfan va hemska dom var usch säger jag bara !

Nu började britney -everytime spelas och den är nog oslagbar , jag kan iallafall lyssna på den om och om igen .
när jag kommer hem från kalaset så ska jag ta mig tid till att fixa min ipod med massa lyssnarbara låtar på till stockholm . Jag åker ju 7 på måndag morgon och imorn kväll kommer filip hit och då ska det mysas och inget annat .
Jag måste packa klart också ,kläderna är klara men allt annat kvar .

jag har hela mitt rum att städa också ,visst jag har inte det största men sen vi bytte tv förra helgen så har vi helt enkelt lagt allt på golvet bara .
Ikväll ska jag bara ta det lugnt för nu känner jag av huvudvärk ,hoppas det inte blir värre bara .
nu ska vi åka om en timme så jag kanske ska börja göra mig klar ,skiver mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0