I only want to share it with you

ojoj ,nu är jag klar med musiken ! har hållt på i några timmar med att sortera ,ladda ner och lägga in på ipoden .
men nu är jag klart :)  samtidigt har jag kollat på one tree hill ,eller egentligen skulle jag ha med första säsongen till stockholm utifall jag inte har trådlöst internet därborta , men jag hinner nog kolla klart innan om jag får bestämma :)

men jag hoppas att jag har internet där borta så jag kan dela med mig av allt kul jag gör på dagarna :)
Jag har fortfarande inte städat mitt rum eller packat mer ,men jag har så ont i magen att jag får slippa ,men jag måste göra det imorn innan filip kommer och det blir nog senare ifs så jag borde hinna .

Jag hoppas jag hinner shoppa lite när jag är där borta :P  och på lördag ska jag faktist palla mig ner till kungsträdgården och kolla på älsklings adam som uppträder på the voice 08 :) träffa nea och heidi blir kul också . Och nu har mitt nya abonemang satt igång också ( tror jag ) så jag kan ringa nea och malin gratis ,eller ja alla halebop men bara dom jag kom ihåg och behöver ringa :)

nej ska man göra i ordning lite te och kolla på någon bra film ,för på tvn är det inget bra på hela natten så .Hoppas jag får igång sex and the city filmen ,då blir jag glad :)

                                            älsklingen och jag   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0