Let's do some stupid shit

jag är lat jag erkänner :P  men nu tänker jag vara snäll och berätta vad jag gjort på mitt sommar lov :)
först fyllde jag år och veckan efter drog jag till Turkiet på världens skönaste semester .Sen jag kom hem har jag tillbringat mycket tid i stan med shopping ,shopping och åter igen shopping :)  det är roligt och det jag gillar mest !
Sen har vi ju varit i Öregrund rätt mycket också ,åkt båt och solat ,precis som sommaren ska vara . Den senaste veckan har vi lekt massor med malte också ,han är sötast nu :)

På söndag flyttar jag till stockholm för 1 vecka ,ska jobba och så :) Sen när jag kommer hem är det bara några dagar kvar till skolan börjar och jag äntligen kan komma igång med träningen !

nej har bokat in malin nu så jag får skynda mig med att städa ,ska shoppa lite och kanske hitta nått mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0