pretend all you want

jaaaa !
jag klarade det :) bara små grejer som smink tandborste skor och sånt kvar :P rummet är klart också  ,blev helt annorlunda när allt försvann från golvet , jag ser mitt golv :D !

kollar på gamla gossipgirl avsnitt också samtidigt . Imorn gör jag min första dag ! jag har tänkt på det här länge och planerat massor men alltid tänkt det är såå långt kvar ,och det var ju det i början men nu är det knappt 12 timmar kvar tills morfar kommer och hämtar upp mig . Men jag längtar samtidigt som jag är så nervös för att bo där borta . Morfar stannar till tisdag med mig så det är skönt ,sen så är ju Kurt hemma ,det blir säkert utmärkt bara jag som fjantar :P
Hoppas jag har internet så jag kan visa hans snygga lägenhet och ja visa vad jag gör om dagarna där borta . Här hemma gör jag inget speciellt så det skulle bara bli massa bilder på mig i sängen ,soffan och på toan för det är typ det enda jag gör hemma här :P  som sagt inte kul men jag ska försöka ta så mycket bilder jag kan så det blir bra :)

Min man är på väg hit nu och jag ska möta honom om en halvtimme ungefär ,kul i detta väder ,det började vräka ner regn nyss :( och om jag inte har internet där så blir detta det sista inlägget på 1 vecka då .  hoppas vi hörs imorn 

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0