stockholm dag 1

jag är räddad ! min vecka är räddad ! mitt liv är räddat ! har jag internet :D  fast jag snor av någon granne så fungerar det fin fint :D  jag är så nöjd !

gick upp 05.45 imorse ,duschade och gjorde mig klar 06.40 kom morfar och jag fick lov att säga hejdå till min sovande älskling ;( framme i stockholm runt 8 och började jobba direkt men jag gjorde ett misstag ,jag glömde min mobilsladd och självklart knäppte jag bara kort med mobilen idag .Men imorn ska jag försöka ta mig ut en sväng och knäppa runt lite :)

Vi kom nyss upp i lägenheten och direkt loggade jag in mig :D kurt lagar pyttipanna nu och jag är hungrig ,fast jag har kanske käkar 7 rostade skagenmackor :) har även ont i ryggen efter att ha packat upp en flyttkartong med halsdukar och sjalar ;((  men jag hade kul ,det var riktigt kul idag !
Ne nu måste jag packa upp lite smått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0