stockholm dag 2

 Åh vilken härlig dag ! jag gillar verkligen mitt jobb :)
Idag började jag dagen med att vara tidig ,så tidig att jag satt mig nere vid vattnet och läste en bok i solen . Efter en timme knallade jag upp till modehuset och kontoret .Som straff ,jag råkade berätta att jag latade mig i solen medans dom andra vara på kontoret , fick jag börja med pappersarbete ,och i mängder :o
När det var klart ,pustade ut ett tag sen fick jag kontroll pricka av  alla halsdukar och sjalar jag packade upp igår ,vilket var ca 150-200 ! så en för en gick jag och prickade av i orderlistan. Sen började lunchkunderna komma och tallrikarna skulle göras ,blev väldigt några idag max runt 7 stycken så det var väldigt skönt :)  när allt var lugnt gick jag och klädde på våra skyltdockor nere i entrén och gick med lite kartonger till förrådet .
Sen blev det lugnt runt ca 1-2 så sen dess har jag gått runt ,gjort lite goodibags och serverat kaffe.
Vid 5 åkte jag med Agneta ,en som jag jobbar med ,hem för hon skulle hjälpa mig lite med spårvagnen och tunnelbanan .Men dom stämplade aldrig på spårvagnen och i detta fina väder ville jag inte slösa biljetter så jag gick från slussen hem ,jag pratade med nea samtidigt och då svängde jag in på en second hand butik snabbt också .Efter 18 minuter var jag uppe i hallen :)  duschade snabbt medans kurt lagade mat ,pasta bolognese mums !

måste ner till konsum nu och köpa schampo ,jag hade tagit med mig två balsam smartass (y) Ikväll blir det one tree hills precis som igår :)

                                           grötfrukost och aftonbladet :)  läste bok ute i solen nere vid vattnet   den underbara utsikten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0