stockholm dag 5

herregud mina fötter tar död på mig! smart som jag är tog jag nya skorna imorse ,just denna dag när jag skulle som vanligt gå ner till slussen ,sen gå på stan efter jobbet plus hem från stan ! Och jag visste ju om det .
Men idag fick jag äntligen träffa min man :) ! Mötte upp han och faw vid centralen och sen gick jag i affärer och dom var snällt utanför :) Sen började vi gå mot slottet där vi satt och vid vattnet och tog det lugnt innan vi gick vidare .Vid slussen skildes vi åt och jag gav mig ut på jakt efter donken ,hade tur och det fanns bara en gata ner från lägenheten :)
Pratade med tokan också en sväng ,längtar tills imorn :D

jag saknar alla där hemma , vera gjorde sig påmind idag med sms ,hoppas jag hittar på henne imorn bara .Men imorn får jag träffa nea och heidi iallafall :)
Nej ska leta upp datasladden min kära älskling hade med sig åt mig så jag kan lägga upp lite bilder nu på en gång :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0