dan före

Jag njuter i min säng ,min egna säng! Jag har längtat efter den men jag har en känsla av att jag kommer sakna min man ,men det är ju bara några dagar det gäller sen är jag där i hans famn igen :) underbart
Bilderna på maltemannen gick sådär ,behöver bilder från när han var bebis bara men jag har ju imorn på mig också . Klockan 12 imorn går vi till farbror och firar jul och på kvällen ska vi bara ta det lugnt hemma .På torsdag åker vi ut till mormor och morfar och firar julen med dom :) Nej slå in pappas present och sen fixa naglarna ,jag hittar inget bra på tvn så jag funderar på att köra några gossip girl avsnitt .
 

Malte i lördags ,en dålig vana från sina bröder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0