I dare you to say it

Jag ligger nu här i min säng ,själv .Jag kommer vara själv resten av helgen .Jag tänker kolla på andra avenyn och komma i kapp dom andra tjejerna lite :) Har ett sångklipp från dom också ,ska försöka fixa in det här också så ni får se på ett ungefär hur vi har det i skolan .

Filip åkte med bussen klockan 1 så sen dess har jag badat och sen så åkte jag med mamma och kollade på när min kusin gick luciatåg ,efteråt bjöds det på luciafika :) Har ätit mat med mamma och pappa framför harry potter filmen också men nu ligger jag upp kollar eller ja lyssnar på faddergalan .Imorgon ja vad ska jag göra då ? Inget bestämt iallafall ,måste kanske göra lite svenska och kolla på några filmer ,ska se reprisen på idol också .Den får jag inte missa !
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0