I don't wanna try now

nu är jag hemma ,vi gick över och grattade Robert och blev fast i några timmar  :)
Jag kommer ha en öppesittarkväll och göra engelska ,det är inlämning imorn och allt måster vara perfekt så han märker att jag förtjänar betyget ska kommer få ! Den här veckan kommer mina kvällar bestå av plugg plugg plugg ,jag kommer få spela in allt på tvn och sen kolla på det på natten när mitt huvud inte tål mer böcker .Nu ligger jag faktist och kollar på 90210 som jag spelade in tidigare idag ,jag gillar det och det är härligt att få drömma sig bort till värmen och ja allt i stort sätt !

ska sätta fart med engelskan nu ,har inte så mycket och jag ska nog försöka bli klar till tolvslaget :)

 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Alldeles rätt, hon é bra underbar hon :)

2008-12-08 @ 23:13:31
URL: http://linneamatsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0