kuk -kvinnor utan körkort

släpade mig själv upp ur sängen med sprängande träningsvärk ,ut och powerwalka till T-Pain Feat. Flo Rida - Get Low på repeat . Spillde ut halva frukosten över mig för telefonen ringde ,tappade bort tiden och fick i panik sminka på ett till lager smink än gårdagen . Med leo bestämde jag att testa läsa båda a och b kursen i engelska från och med nästa vecka. tack ännu mer plugg men det ska gå . Och från och med idag skulle jag börja prata bara engelska på lektionen så jag och nea hade intressanta samtal och nea kan bara svära på engelska men hon gör det jävligt bra . Åkte hem runt 1 ist för 4 så nu ska jag passa på att gå ut innan solen försvinner . Ikväll blir det plugga så att jag kanske kan bli klar med engelskan och pusta ut i helgen .Imorn ska jag träffa malin på stan och shoppa upp dom sista småpengarna .

gårdagens -

vaknade ,tittade ut ,såg reng ,somnade om igen ,ingen powewalk. fick tillbaka min tröja idag tackolov . lugnaste dagen kanske ,nea och jag har sprungit runt runt och letat efter kinesen ,haft lunchdejter med olika människor vid 4 olika tillfällen . Även så har jag bestämt att jag ska läsa engelska B och C och sen jobba utomlands :) Och från och med imorgon så ska jag bara prata engelska på lektionerna och inget annat . Och eftersom jag inte gick igår så pallade jag mig ut i motionsspåret med fettot och gick av lite daller. måste leta upp nån med symaskin också så att jag kan få mina jeans klara. ikväll är det bara grey´s som gäller !

                   image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0