15 månader älskling


Torsdag -
Skolan var lite småseg som det normalt brukar vara på torsdagar men efter skolan åkte jag till älskling och gosade och fick jätte fina smycken :) Eftersom snutten var trött efter resan så somnade han väl runt 17.30 och då fick jag underhålla mig själv lite innan jag kunde somna .

Fredag - Vaknade till runt 05.30 för älsko vaknade då och var relativt pigg ,med tanken på att jag ändå måste gå upp vid 7 så låg vi och småpratade ist för att sova :) 07.20 kom mamma och hämtade mig och sen åkte vi till stallet och sen skolan . Skolan var tråkig tills bästleo blev lite ilsken över att han inte fick nått klassrum ,så vi virrade runt lite i skolan innan vi kunde hitta ett rum att vara i. På engelska lektionen tävlade vi och the fuckers ( johanna,filip,jag och lovisa) vann tävlingen stort ! Efter skolan hämtade mamma och pappa mig och sen packade jag och åkte till uppsala och där åkte vi ganska direkt till gränby för att träffa malte :) Lite senare på kvällen gick vi över till några kompisar och var sociala .

Lördag - Vaknade till av att malte skriker allt vad han kan ,han har ju märkt att han kan skrika ljust nu också. Käkade frukost och sen vilade lite till .Senare kom det gäster och jag tror sverigest största hunde konrad :) Degade lite där innan vi åkte in till stan igen .På kvällen blev snutten jätte sjuk så jag låg och kollade på Rocky filmerna själv .

Söndag - Bara legat i sängen med min sjukling :) kollade på film och sen åkte hem runt 5 .Så nu sitter jag här och skriver och kollar på bilderna från helgen .Föresten så är det 15 månader idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0