fuck you then ,fuck you now



Sista dagen på lovet hate it or love it ,  ah här är det iallafall blandande åsikter. Visst kul att träffa nea,julian,hedda och vera men allt annat då? alla läxor och lektioner vi måste gå på för vi inte gjort det innan ,att måste klä på sig och se snygg ut eller ah försöka iallafall . Men jag har haft ett förjävla roligt lov med neispeis iallfall och jag skulle inte vilja ta tillbaka nått ,eller jo kanske några saker men nu går vi inte in på detaljer .Vårat nyår var lite ja va ska man säga ,speciellt . Vi satt hemma till 5 och då drog vi till ramstalund och var med ramstagangsters ,runt 11 tiden drog vi självklart in till stan! ett litet stopp vid lägenheten råkade bli champangedrickande med filips bror,hans flickvän och deras kompisar .Lite sent ute rusade vi upp mot slottet där vi träffade tim och calle :) och ja man hade ju hoppats på att det skulle vara bättre ,träffade inte direkt nån man känner förutom andreas och petter och han lilla gäng .Men vi ska inte klaga för vi hade kul bara neis och jag :) Annars på hela lovet har jag och skruttan degat i sängen tills klockan blivit typ 4-5 på kvällen ,fullt förstårligt om man som oss somnar runt 7-8 på morgonen.
Jag har även i år nyårslöften som gjorda att spricka .
 -Jag ska träffa malin mycket mer ,jag saknar ju fjanten lite.
- Jag ska sluta äta skitmat och så ska jag börja röra på mig ,det är ju skitlätt att sitta här och säga att jag ska göra det och det men att faktist göra det är en helt annan femma.

På torsdag ska jag träffa filledutt ,trodde inte det skulle vara såhär jobbigt att vara utan honom. Han kommer ju vara bajsbrun och jag snövit .Jag tror jag måste sola lite ikväll och hälla på mig några liter BUS .

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0