I know you'll be back again .


dagen kunde ju ha fått haft en bättre start än att vi måste ta sprutjävel !Mötte nea vid sjukhuset typ en timme innan vi skulle vara där ,vi satt i barnväntrummet och snackade skit :) Efter ett tag började folk ramla in och 09.30 var det våran tur .Modiga nea gick in med amanda först medans fegis jag tog med grabbarna :) filip tyckte tydligen det var skitkul att skrämma upp mig totalt och när hon körde in den meter långa sprutan trodde jag att jag skulle dö och komma till himlen på momangen .Och eftersom julle,nea,amanda,jossan,filip och jag överlevde sprutan så tog jag och nea filips cyckel och lyssnade på musik hela vägen tillbaka till skolan ,där vi hittade rondellen och cyklade några varv till :) Resten av skoldagen var lugn och väl hemma kokade jag potatis som jag sedan åt upp och för ett tag sen vaknade jag från min tupplur. Runt halv 7 åker jag med morsan på träning och tjockar mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0