like I was supergirl

Jag tänker inte gå igenom helgen i detalj ,den var den bästa med den bästa :)
Söndag kväll/natt låg jag och kolla på newlyweds , man blir fast så jag stängde inte av tv förens runt 2.Vilket var ett stort misstag med tanke på att idag skulle jag tillbringa hela dagen med små dagisbarn .Att gå upp imorse blev ett sånt baksug att jag somnade om i en kvart ,och eftersom jag skulle duscha betyder det panik ! Men som vanligt fixar jag allt och halv 9 var jag på plats att lyfta och skjusa barnen och lyda alla deras krav ,jag är bara enomt glad att jennifer var där :) Måste faktist erkänna att det är riktigt mysigt där och imorn tänker jag vara mer laddad för lek ! Var hemma runt 4 och dog i sängen strax efter ,jag tror chocken av alla små dreglande barn kom då. Vaknade till lite och laddade upp med frukt och mer newlyweds .Ikväll tänker jag kolla på stridspiloterna så att jag somnar i tid. Dagen får ett plus i kanten för att underbara sis bjöd ut mig på dejt på fredag ,då ska vi göra uppsala osäkert . Och i helgen blir det bio med älski :)

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0