fast inte hatar vi varandra?

segaste dagen på länge . Börjar ju med att jag håller på att spy hela powerwalken och den kändes som flera timmar lång . men jag fick mamma att skjusa mig till bussen iaf ,fucking kallt var det iaf. i skolan var det proppat med åttor ,jag trodde jag gått fel eller nått ,aja läskigt iaf . vi fick inte visa dom runt för carina ,skitsamma tänkte vi och satt i kafeterian ist . Bengan känner ju ändå inte igen oss så . sen i sista minuten anmälde nea och jag oss till elevrådet så vi slapp svenskan också sen hade vi bara engelska . Värd dag ! efter skolan har jag bara kollat på the hills och letar efter männ åt nea :) ikväll är det grey´s !

                                                      image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0