I'm losing my friends for you tonight

dagen är inte ens värd att prata om ,fyfan.Det enda bra var att jag följde med filip på klippning .Mamma tröstade mig med lite shopping och fika på ikea innan vi åkte hem . Hemma gjorde vi iordning mitt rum och övervåningen ,myspys nu :) jag skruvade ihop ikeabyrå helt själv också ,klå det ni ! åker till älsk imorn så det blir inte mycket skrivning .

Onsdag - Skola till 2 sen ta tåget till stan ,tröstshoppa lite sen upp och mysa med älsk . Grey's på kvällen !

Torsdag - Möta julle och nea? för lite frukost på stan innan vi går till sjukan och tar spruta .Sen upp till älsk och göra klart engelskan .

Fredag - Skola till 1 sen hem och rida simpan .Efteråt hem till farmor för at fira farfars 80års dag med lite smörgåstårta . På kvällen kommer dutten :)

nej nu är det gossip och sen är det den nya serien på 5an , byebye

   image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0