You shook me all night long

Hemma igen från helgen .

Fredag - gick till hotellet efter skolan där jag kollade på när malin städade .Sen efter några timmar där åkte vi hem till henne och hämtade kläder och matade muffin .Sen åkte malin hem till månkarbo och jag gick hem till älsk. Lite senare gick vi ner på stan och handlade kläder och sen åt mat .Sen hem igen och gregla kudde .

Lördag - lugn morgon ,kollade bara på tv och dega .Runt 3 åkte vi till malins lägenhet för att mata och leka med muffin :) sen hem och laga mat för att resten av kvällen dega till melodifetivalen .

Söndag - helt vanlig nakensöndag ,legat och kollat på massa skitdåliga tvprogram och ätit donken mat . Hemma runt 6 och sen dess har jag bara suttit här och kollat in resor och drömt mig bort .

Hoppas bara att jag får jobbet hos malin för då kan vi sjunga tsm och träffas massa dagar i veckan  :) ! Sitter och kollat på hotell i Maldiverna nu och det ser ju inte helt fel ut i november då ! :)

       image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0