and the award for the best lie goes to you

min mamma är rolig ,vi har börjat med detoxveckan idag och jag hade ingen aning om vad man får äta till frukost så jag fick dricka grönt te och ett äpple ,till lunch fick jag äta äcklig skolsallad och en jävla massa mandlar och bananer . Så nu gör mamma lunchlåda till mig för imorn ,hon är snäll och vill inte att jag ska vara hungrig .Hon skulle fixa nått gott till nationella imorn också. Åh jag sitter bara och kollar på daimlådan jag fick av farmor igår .Den är full och jag är sugen. Nej mamma ropar ,nu är det dags för powerwalken runt storängen ,ses om nån timme .

                                      image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0