I hope you know, I hope you know

imorn smäller det ! hela helgen kommer vara perfekt ,imorn kommer tjejerna hit och vi ska grilla och mysa hela natten lång och på söndag kommer bästa hit och jag ska bjuda henne på middag som tack för att hon sover med mig och tar hand om pysen :) Jag är så glad att dom kommer hit ,jag behöver en hel helg utan att behöva tänka på skolan,sjukhuset eller något annat .

Jag saknar filip också ,jag förstår inte varför .För några veckor sen kunde det gå dom där skoldagarna utan att jag saknade honom eller jo klart jag gjorde men inte såhär .Jag kan inte sova utan honom och det känns ensamt att vakna upp på morgonen och inte ha honom där .Och värst av allt är att när jag väl har honom där uppskattar jag det inte lika mycket som jag borde. Jag önskar att jag aldrig skulle behöva somna och vakna upp utan honom igen.

nej nu ska jag krypa ner och fila den andra handen som jag glömde imorse (Y) pysen ligger och väntar så snällt och jag vill bara ha lördag nu så nea kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0