punschrullar + sol + nea

vaknade av telefonen imorse ,självklart inte till mig men solen sken så jag gick ut och la mig ist :) nu har jag legat här i 3 timmar och det blir bara skönare :) ligger och äter punschrullar och lyssnar på gamla skivor . Om en timme ska jag möta neis vid bussen så ska hon ligga och glassa med mig .Vissa får fräknar i solen med jag får leverfläkar ,men det är snyggt det också (Y) jag är inne på min sjunde punschis nu ,man kanske ska äta frukost istället .
Ahjustja jag ska köpa en kaninunge och döpa den till rosa ,jag kollade på OC igår och ville ha en liten panncakes :) nej nu ska jag hoppa in i duschen eller rättare sagt badet .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0