And carry on like nothing's wrong

 uuh hemma igen .Svin kallt ute kan jag lova ! gud vad jag hatar kyla och snö ;(
Nu väntar jag på mat så att jag kan åka och träna ikväll :) Ligger och kollar igen desperate housewives som jag missade i tisdags också ,små tråkigt att det är 5år i framtiden bara . Efter träningen ska jag snygga till mig lite också ;)

På onsdag är det återbesök på sjukhuset också ,nånting konstigt har ju hänt med mitt knä dom senaste veckorna så det ska bli skönt att kolla upp det så jag förhoppningsvis kan börja träna mer igen . Sen efter sjukhuset hade jag planer att shoppa upp alla mina pengar men nu så kommer morfar och tapetserar ist så shoppingen får bli på fredag ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0