but it will never be the same no more

jomen visst kom jag upp imorse också ,fast det är svårt och jag vaknar inte riktigt förens jag är halvvägs ner för trappan och tur är väl det .
Skolan var rätt vanlig förutom att snook var där .Nu tror ni säkert att jag menar riktiga snook men det gör jag inte ,snook är en person som jag och malin träffade lite smått sen sommaren 06 ,så det är ett tag sen .Efter att jag träffat honom och pratat ett tag började jag tänka tillbaka på den tiden ,alla som vi träffade den sommaren och alla sjuka minnen jag har därifrån .Jag kommer ihåg en kväll när vi satt på bryggan nere vid linné ,det var den kvällen vi fick reda på varför 22an kallades 22an :P  det är sjukt hur länge sen det verkligen är när jag minns det som förra helgen .


september 06


 

Nyss så försvann strömmen så jag kopierade inlägget till words och så vips så fungerar det nu igen :)

Ikväll är jag rätt läxfri så det ska jag fira med att testa mina nya kläder och sen ha minispa med mig själv ,och självklart kolla på tv !

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0