cause that's just who I am this week

Usch det är verklingen svårt att komma upp nu på morgonen ,jag rullar nästan ner för trappan innan jag öppnar ögonen .Men jag hoppas på att få sova ut massa i helgen ,men är vi i gränby lär det ju knappast bli så :P
Nu har jag suttit vid datorn ända sen jag kom hem ,jag borde som alltid göra läxorna men fan det är ju så tråkigt !

Träningen ja ,formen är nästan tillbaka till innan men men bara att sätta igång igen ,målet är till december .Jag ska vara snygg på Filips födelsedag !Får nog ta till lite mer knep när alla skolgrejer är slut så jag ska nog börja efter one tree hill idag.Nej men mvg-uppsatsen ska jag nog hinna bli klar med innan 8 och sen tar jag engelskan imorn ,det blir bra det.


I'm just a notch in your bedpost,
But you're just a line in a song



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0