I'll keep you locked in my head

Det tog tid imorse att ta sig upp .Men efter ett långt bad så var jag pigg och redo för skolan ,tills jag kollade ut .Usch snön är kvar plus att det är svinkallt ! Jag la höstjackan i tvätten och letade upp mammas vinterjacka :P
Och i skolan växlar folks humör så tvärt att det nästan är läskigt men men bara att hålla sig på avstånd :)

När jag kom hem började jag fixa med korten som blev super bra !Jag borde egentligen hunnit gör lite läxor också men men jag hamnade här istället .Och snart måste jag göra mig klar för styrketräningen också .

ja vi badade Izor i fredag och jag fick bada med honom och Filip var så snäll och knäppte kort på oss två i badet ,lilla stackarn han ser ju helt förskräckt ut :(


Men han blev rätt nöjd sen när vi kom till Uppsala och han fick ett ben av Mia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0