lördagmorgon

haha jag vaknade för en timme sen i panik och trodde att jag försovit mig ,men så rullade jag runt och såg min älskade ligga där och snuffsa :) Sen följde Izor med ner så Filip fick sova ifred och så gjorde vi frukost ,jag syndade med svingoda mackor ;o Hela denna dag ska syndas ,jag ska göra makaroner och köttfärssås till lunch och sen mina goda klyftpotatisar och kycklingbitar med vitlök till middag ,eftersom Filip är tokig i vitlök så får han vitlöksbröd också :) Jag kommer nog bli en riktig hemmafru sen eftersom jag älskar att laga god mat och att städa och ha det snyggt !

Nu ligger jag och kollar på dirty sexy money maraton på 5an fast jag funderar på att lägga mig i badet snart men det är typ 30 minuter kvar tills Filip kommer vilja ha frukost :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0