massa nytt!

åh ibland blir jag så irriterad !När jag är hemma som nu och kollar runt på internet ,hittar jag massa saker som jag vill ha men när jag väl går där så blir det ändå ingenting . Jag funderar på att ge stan en ny chans på fredag men jag vet inte ,det känns onödigt för jag kommer förmodligen inte hitta något ändå.Kanske bäst att ta det nästa helg då .
Men jag har nog bestämt mig för att beställa hem denna underbara klänning ,fast när ska jag ha den? Äsch jag kommer nog på något tillfälle och priset är ju inte så hemskt :)

A justja jag har gjort mvg-uppgiften klar nu också ,så nu är det bara provet imorn sen 2 handout kvar att göra ! gissa om jag är lycklig nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0