fredag :)

Det finns inte så mycket att skriva om vad vi gör på dagarna ,det är att jag går upp två timmar tidigare än Filip och ligger och kollar på tv eller filmer ,sen äter han frukost och gör mig sällskap framför tvn :P
Men i onsdags började vi baka chokladbollar efter 22 och sen la vi oss och kollade på the strangers ,hur jävla läskig som helst ,Filip låg mest under täcket och skrek stäng av jag vill inte se filmer mer :P  mitt söto :)
Inatt hade vi ett mindre roligt bråk men som i slutet blev underbart ,han har den förmågan min man :)

Och idag har jag massor med saker att göra . Izor ska badas,klippas och borstas .Min väska ska packas och Izors leksaker ska också packas .Jag ska städa upp på badrummet och sovrummet . Tur att Filip lovat att hjälpa till så jag ska nog väcka honom om 30-45 minuter :) Sen åker vi in med mamma till stan så vi slipper stressa med bussar .Det är lite synd för Iz älskar att åka buss ,men det får han göra när vi åker hem på söndag :)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och mysa lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0