fredagskänslor

neeeeeeeeea ! :)

Nu sitter vi på våran härliga 2½ timmars hål.Fast hon åker om en halvtimme så då är det bara jag och angie kvar :) Sen photoshop lektion 1 timme innan jag tar tåget till stan .Idag ska jag gå i lugn och ro och hitta saker ,det är så mycket jag vill ha men jag vet inte vart det finns eller om det finns :P men får jag gå i lugn och ro så ska jag nog hitta något .Sen hem till Filip och mysa ,han ska få ta hand om mitt knä hela helgen :)  Jag ska nog få honom att ställa upp på några bilder iaf .'

Ett krav från nea att jag ska berätta att hon kommer och sover hos mig på måndag och sen ska jag sova hos henne på torsdag efter mässan ,vi kan garantera massvis med bilder ! :)

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0