make it and make it

Så nu ska jag anstränga mig lite och få till ett bra inlägg :P

Dagen började med att jag fick gå upp mycket tidigare än vanligt för några killar skulle komma och kolla värmepumpen ,men såklart blev dom sena också . I skolan lullade vi runt lite som vanligt tills idrotten där ,om jag får säga det själv ,var vi helt enkelt bäst !Denna gång fick jag tillome på mig klättringssälen och klättrade en sväng .riktigt kul hade vi iaf :) Sen fick vi sluta så jag och nea gick till apoteket först och sen till färgaffären och hämtade en bok med tapeter ,så nu har jag bestämt mig iaf för vilken jag ska ha :)

Och en sak till . Jag har fått ALLA sakerna till the sims nu ! Jag kommer inte lämna datorn på hela kvällen ,förutom grey´s förstås .Så det är min kväll ,tur att jag har sovmorgon imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0