and get a haircut hippie

jag fick min nya kamera idag ,jag fattar inte ett piss och den är inte som neas :( men men ska ta med den imorn så hon får hjälpa mig :P
 Har inte hänt så mycket mer idag än att jag tog hem halva mitt skåp av läxor ,så blir det när man är sjuk i 2 dagar ! Jag har prov imorn och pluggningen har gått lite sådär ,det är så konstiga frågor så jag ska läsa texterna ( läs 3 kapitel) innan jag ska sätta mig och skriva provet igår . Men imorn har vi även skolfoto på våran sovmorgon men vad gör man .

Kollade på idol med pappa ikväll också och fyfan va vi skrattade ! sjukt hur man ens kan ställa upp :P nu är det efterlyst men jag borde egentligen var apå väg upp till mig nu och ligga i sängen .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0