bästa bästa bästa !

En riktigt bra dag !
Hade sovmorgon så jag mötte nea vid stationen klockan 10 ,vi gick till skolan hämtade lite papper innan vi drog på vårat möte på allaktivitetshuset . Runt halv 12 stog Allan på parkeringen och skulle hämta oss för att sedan äta lunch med oss , lunchen slutade med att vi hade mjölk överallt :) men fan så skönt det är att ha henne hemma !
Aja sen gick vi med ner till fordon och satt där i nån bil innan vi gick ut till trappan där vi träffade självaste batman :) Satt där till runt 2 innan vi gick upp till oss och hade en lektion .

Hemma runt halv 5 ,då ställde jag mig och stekte pannkakor . Jag osade igen hela köket så pappa fick ta över . Fixa klart våran uppsats också ,men sen kom huvudvärken . Fyfan ! Tog två värktabletter och kröp ner i sängen ,blev inge träning då inte det släppte till halv 8 :( fan jag som verkligen ville sen jag inte gjort något sen måndags ( :O) ! Mamma har köpt världen ,då menar jag världens ,skönaste ,bästa och underbaraste träningskläder till mig !  jag älskar henne och dom för den delen :D

 Sitter faktist uppe vid min dator nu  ,med den bärbara brevid :P men jag gör ju allt med den nu så den måste vara med !
Men ipoden är uppdaterad med ny musik så nu är jag mer taggad på att träna ,men det får bli på söndagkväll . men iallafall så hittade jag en gammal pink låt ,dear mr. president ,den är grymt ,riktigt grym ! lyssna på den vettja .

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0