have a heart

gud vad jag grinar ! det är sjukt jävla bra

Mitt huvud håller på att dö men jag ska skriva lite grann ialalfall .Igår kväll pluggade jag fram till halv 11 och då var jag inte så pigg på att blogga då .
Provet idag gick bra även provet vi gjorde i torsdags .Vi åka hiss med leo i 10 minuter idag också så dagen har varit skön :)

Hemma igen kröp jag ner i sängen och kollade på one tree hill sen andra avenyn och sen också singelmammorna .Japp så kul har jag nu ikväll .Men imorn blir det skönt att få vakna när jag vill och sen göra vad jag vill med dagen tills filip kommer :) Kanske ska ladda ipoden med ny bra musik och dra ut i spåret ? Kanske ska sätta igång med träningen lite :P 

                              
                                             Vi knäppte lite kort när vi var ute också

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Det står i det senaste inlägget...

2008-09-25 @ 16:04:03
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0