helgen

Äntligen så började andra avenyn ikväll ! Jag satt fast vid tvn med chocklad :)

När jag kom till stan i fredags gick jag och handlade två mössor och en halsduk .Sen hem till filip och myste innan vi duschade och sen gick till konsum och handlade godis :) På lördagen åkte dom andra till alunda och stugan så vi blev själva ,cyklade ner och köpte pizza och chocklad till mig innan vi började våran myskväll med pizza ,csi och psycho :)  och idag har vi bara legat i sängen och kollat på dåliga serier och filmer .

Imorn är det en ny vecka och jag ska börja träningen igen .Det innebär ca 3 veckor med träning innan första domen den 13 . varför just den 13 behöver vi inte gå in på . men ge järnet ska vi ! så jag lovar mer träning kommer .
Jag behöver göra massa saker med mig själv ! men imorn blir det nog en liten spa kväll eller på tisdag :)

Nej nu ska jag kolla på miss secret agent 2 ,natti
                              
                                     bästa pojkvän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0