jaaaaaa !

yes vi åker förmodligen tidigare än planerat utomland . Vi har pratat om att åka till Kenya i feb-mars .Men idag frågade jag om vi inte kunde åka runt alla hjärtans dag ist för att göra det lite extra mysigt ,vi har planer på att förlova oss också . Men då sa min käre man att han ville åka nu på jullovet till thailand ,men sen också till en ö :P hur allvarlig han var vet man aldrig men vi ska prata mycket mer i helgen så jag hoppas kunna säger mer på söndag till er så jag inte lurar er :)
Men jag tyckte det var mysiga och bra nyheter som jag ville dela med mig av så :)

                       

Kommentarer
Postat av: Sussi

Låter underbart i denna kalla mörka tid!

2008-09-17 @ 23:19:31
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0