måndag

så ny vecka och nya tag ,känner på mig att denna vecka kommer bli mycket bra :)
rätt mycket som händer så ,imorn åker vi med klassen till sthlm så det blir junibacken och shopping ,sen kommer nea hem ,på fredag fyller malte 1år och på lördagen firar jag och min man 23 månader och det är så bara 1 månad kvar till bästa dagen ,det ska bli så kul att se hur det kommer bli :)

Köpte en ny kamera idag också ,får se när jag får hem den men men .Sen på onsdag ska jag handla träningsgrejer så det kommer bli toppen :)  om 1h är det träning så nu ska jag göra mig klar

                                                imorse innan skolan ,ja jag ska färga min utväxt :)
                                                         ja jag ska färga utväxten ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0