söndag kväll

jag älskar min bror ,jag älskar min bror ,jag älskar min bror ,jag älskar min bror ,jag älskar min bror ,jag älskar min bror ,jag älskar min bror ,jag älskar min bror ,jag älskar min bror !

Han är fasiken helt underbar :) han har fixar min dator uppe så den går fan fortare än vad den någonsin gjort .helt underbart! Han installerade trafikskolans teori också ,lite små pik sådär ,kanske måste börja läsa den :P
Jag är lite osäker på om jag verkligen ska installera alla the sims igen men den kanske blir segare då :( ?
Nej jag gör det iallafall ,det var ju faktist en av anledingarna han lagade den för :)

Träningen ja ,det var så skönt kan jag lova !Ska leta upp vart man kan träna boxning också så nån som vill haka på?
Nu ska jag dricka te och kolla på andra avenyn på datorn :)
  
                    
                           grekland 07 ,fyfan vilka kärlekshandtag ;o

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är lite sugen på boxning :)

2008-09-29 @ 17:17:26
URL: http://staind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0