-

under den här sommaren har så många människor förändrats ,och inte till det bättre .Jag kommer aldrig nämna namn ,jag tror ni vet själva .Något jag inte kan förstå är hur man bara kan kasta bort och skita i dom som man en gång sagt betytt så mycket ,kanske tom varit ens bästa vän .Men vid det här laget ändrar vi ju tydligen bästa vänner som om det vore ingenting ,man kan ena veckan vara bästa vän med en och andra veckan nästan på gränsen till hata personen .Det är bara så falskt .Och nu för tiden så verkar det som om alla beter sig på det här sättet ,varför inte bara säga som man tycker och sen stå fast vid det ? Varför gör man så mot dom man en gång sagt man älskar ? Ni vet ju att ni kommer vilja komma tillbaka efter ett tag ,och många kommer ta tillbaka er ,men inte alla .
jag har förändrats under den här sommaren ,det vet jag ,men jag tror också att det är till något bättre


Kommentarer
Postat av: cortéz

typiskt tjejer

2009-08-07 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0