19 augusti

det gick inte idag heller ,men som tur är var det bara skitsaker .Bokade även nytt lite senare så jag kan komma igång med skolan först ,det blev den 14 och 18 september .Skönt att det är ett tag dit så jag verkligen kan sätta det den här gången .

Om nån timme åker jag in till stan ,drar en shopping runda innan jag ska gymma med F. Åh det var så länge sen och det ska bli skönt o komma igång igen ,kortet går ju ut den 15 september så nu är det bara o satsa .Sen börjar ju även träningen hemma också ,kul att Lisa ska börja också :) Vi ska ju klå våra mammor nästa midnattslopp ,hennes mamma har sprungit i 10 år så vi har ju inte en lätt match framför oss ;p

Nej nu måste jag packa upp min resväska och sen packa om ;p tänker mysa med min man hela kvällen och natten <3

Kommentarer
Postat av: cindy

Trist att det inte lyckades, men bättre lycka nästa gång!

2009-08-19 @ 14:43:48
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0