24 augusti

en ny dag ,en helt ny vecka .Igår sov vi i stort sätt hela dagen tills mamma kom och vi körde lite i stan och sen vidare till ikea .Hittade en hylla eller vad man ska kalla den och lite ljus så igår hade jag och mizty myspys i sängen med ljus och spotify :)

Börjar inte förens halv 2 idag så snart ska jag och mamma ut i spåret innan jag ska göra mig klar ,skönt att slippa en dag med att gå upp 6 för powerwalk men imorn gäller det . Går länge i skolan idag så jag är hemma runt halv 5 och sen typ halv 6 ska jag åka till stan för att gymma . Det kommer bli en lång dag och jag längtar redan tills jag kommer hem och lägger mig i sängen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig fisen ,förlåt för idag

2009-08-24 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0