28 december

drog vidare till skärplinge när jag kom hem i lördags ,en systemkamera rikare iallafall :) Satt hemma och pratade och fjantade tills midnatt då vi drog vidare till henke och pratrik .Skrattade till magknip och hemma runt 4 ,lovely !


Vaknade av att baby ville bjuda på bio men det var på tok för tidigt så jag drog igång american pie -book of love(?) istället innan hulken vaknade upp .Sen drog vi plus hennes lillebror vidare till stan för besök på donken och sara .Kom hem med en bärbardator rikare och skrattade oss nästan av vägen när nea drog igång camen i bilen hem . Jag ska nog bjuda på lite bilder istället för o berätta för er hur kul det var


Sen igår kväll kom pojkvännen över på besök ,vi skulle kolla på bodyguard med jag råkade somna väldigt för tidigt in i filmen .Tror jag måste göra upp lite för det idag så frukost på sängen blir det snar och sen ska jag faktiskt vara så snäll att jag tänker duscha också :) Bra flickvän eller vad? Ska tvinga ut han i snön också på en liten fotorunda senare

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0