3 december

Så igår jobbade jag över några timmar ,sen ner på stan och handlade lite kläder med F .Middag hos mia o sen hem och somnade på soffan :) Det blev också utgång på det för att gratta kristoffer !Det slutade med att det blev en mycket rolig kväll :)

började starten med att jobba halv 8 ,badade på fyrishov och sen fixade vi lite julstämning med jultomten på besök och julkalendern .Fick jobba över idag också så en lagom trött och seg människa håller på att dö i sängen justnu . börjar bli sjuk också ,(sa jag att jag håller på o dö?) så det är ju lagom kul nu till jul o allt .

Nej kolla på lite paradise hotel o sen en tidig natt ,det blir nationella imornbitti .

 
puss på min bästa dutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0