6 december

har stirrat på ett tomt inlägg i några timmar nu ,hela mitt huvud står still idag .På tvn är det idol reprisen och hur bra som helst kanske !Nej men vi tar det väl från början då .

I fredags vaknade jag upp sjuk ,drog till skolan för nationella och sen in till stan och sov .På kvällen drog vi till Krille med planer på att ta det lugnt eftersom jag var sjuk .Men det spårade och vi glömde allt som har med sjuk o göra .Snygga jenny var där och gjorde min kväll bäst :) Det bjöds på tacos ,charader och vattenfall .Runt 10-11 drog vi oss ner till Kalas och skakade rumpan hela kvällen .Träffade massa bra människor som varit saknade och drack gott :)Runt 2 hade vi tappat bort jenny så vi satt oss ner ett tag ,innan stängning tog jag och F de sista dansmoves'n och sen mcdonken .Haha fortfarande "små"fulla tog vi oss hem och fortsatte kalaset hemma ;)

Igår vaknade vi runt 2 och förflyttade oss till soffan där jag somnade om .Kvällen bestod av lite filmer och pizza .Och en rolig nyhet är att bästa jenny ska försöka fixa jobb åt mig på VIP så nu är det bara att hålla alla tummarna att det går för vi kommer ha så jävla kul ! :)

 

Kommentarer
Postat av: johanna

svar; haha jooodåå:D

2009-12-06 @ 23:24:40
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha vaihelvette sofia!!!! fulaste bilderna på mig :O

2009-12-10 @ 18:50:03
URL: http://sannasofiaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0