Hahaha det här är humor!


Till: Mamma
Sms: Va så sjukt full i går. Sket tydligen på en cykeltrampa, brytit bort bakreflexet och torkat mig med. Hoppas bara att Micke såg det. det vara han som berättade de. Ångest. Jaa
Svar: Fy fan. Jag skäms så för dig. Du får växa upp.

Förklaring: Mamma fick smset som min polare skulle haft. Pinsamt som fan.
/Larsa


Till: Mamma
Sms: Han satt på mig så jag knappt kan gå i dag.  :) God morgon förrästen
Svar: Vart har du varit?

Till: Tjejen
Sms: Jag svär. Jag ska..... Möt mig. NU!!!
Svar: Neeeej jag ville verkligen inte att du skulle få reda på det av någon annan. Jag var full och det betydde inget. Jag älskar bara dig. Va inte så arg.
Sms 2: What the fakk???


Till: Dejten
Sms: Ok! Det här är ett paniksms, hon är på toaletten, du måste ringa om typ en kvart och säga att typ min farsa håller på att dö!
Svar: Hejdå!

Haha ni måste bara felsms.com !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0