fettisdagen

riktigt skönt var det att träffa mina sockertoppar nea och sanna idag ,man fick ju några (ibland för höga) skratt :) Jag har rätt mycket att göra idag så jag borde sätta fart ,lite på listan är att skriva träningsprogrammet till imorn på idrotten ,skriva cv mm .Och sen ska jag hinna gå powerwalk och göra ett träningsprogram hemma också ,och allting innan klockan 9 helst innan 8 men det är nog omöjligt .Hoppas jag kommer ut halv 7 så hinner jag kanske till 8 ,det mesta kommer jag nog hinna skriva innan så det går nog bra ,fan jag kommer hinna :) !Mina ben är lite smått mörbultade men jag kan nog pina mig igenom ett pass igen ,får inte ge upp denna gång för jag måste klara det !

Och som rubriken lyder så är det fettisdagen i dag och mamma har köpt semlor ,jag tänker avnjuta min till desperata ikväll :) blir dock inget med desperata ,måste kollat lite fel men då blir den andra aveyn istället så jag överlever :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0