I'm more than what you made of me

det är alltid lika skönt att komma hem efter ett pass ,ta en smoothie och bara sitta ner .Blev lite stressigt idag när vi hade en extra kvart och jag bara fick 5 minuter på mig att fixa smoothie innan criminal minds ,men nu sitter jag här och tänker inte gå förens det är slut ,då ska jag ner och fixa till mig lite ,ett snabbt minispa :)

Jag har inte gjorde engelska B grejerna så dom får följa med till stan ,imorn ska det flyttas och det kommer nog ta hela kvällen ,kommer inte ha internet heller men vi kanske är barnvakt på lördag och då uppdaterar jag er och bjuder på bilder på det nya huset :) !

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Från veromoda :)

2009-02-26 @ 21:26:23
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0